top of page
Gold Foil Texture
תמונה מנור פרנקל
עורך דין דוד אמסלם

  הטופס נשלח בהצלחה!  

לייעוץ משפטי מיידי

תמונת הסופר/תפרנקל אמסלם ושות'

ליווי עו"ד ברכישת נכס - בטחון ושקט נפשי

ישנם רגעים בחיים שכדאי להגיע אליהם מוכנים. רכישה ומכירה של נכס הם מהרגעים האלה. חסכו לעצמכם בעיות עתידיות וקבלו את מטריית ההגנה המשפטית של פרנקל אמסלם ושות', תהיו בטוחים שאתם מכוסים. נלחמים עבורכם גם באותיות הקטנות.


עו"ד מנור פרנקל
עו"ד מנור פרנקל



זה כלל לא משנה אם מדובר ברכישת הבית הראשון שישמש אותך ואת משפחתך כל חייך, או עוד צעד באסטרטגיית השקעות מקיפה בעולם הנדל"ן. בסופו של יום, רכישת ומכירת נכסי מקרקעין הם מהעסקאות המורכבות ביותר שנעשה בחיינו. עבור רובנו ככולנו, עסקה זו תהיה הגדולה ביותר שנעשה כאשר על הכף מוטלים הסכומים הגבוהים ביותר שננהל. לכן, ליווי של עורך דין לקניית דירה או מכירתה הוא לא פחות מקריטי בכל שלב בעסקה שלך. זהו הידע המשפטי והמיומנויות של עורך הדין שלך שיבטיחו שניתן יהיה למצות את המיטב מהעסקה שלך ולהיכנס אליה בעיניים פקוחות.

משרד עורכי הדין פרנקל אמסלם מעניק לך ליווי מקיף ברכישה ומכירת נכס וסולל עבורך את הדרך אל עסקאות מקרקעין אמינות, בטוחות ומניבות יותר. עם ידע משפטי רב תחומי, חשיבה סינרגטית מעמיקה ומאות תיקים מאחורינו, אנו הכתובת שלך לעסקה הבאה. 



ליווי מקיף ברכישה ומכירת נכס מספק לך סקירה מלאה של העסקה הניצבת לפניך

 

מכיוון שמדובר בעסקה כבדת משקל, חשוב שלא נקנה חתול בשק. לא פעם, גילו רבים ברגע האמת כי האדם מולו התנהלו, כלל אינו רשאי למכור את הנכס, או כי הנכס למעשה כבר נמכר. על מנת להגן על עצמך מניסיונות כאלו, או תנאי חוזה בלתי הוגנים, לכן כאשר אתה קונה למשל דירה, חשוב שתלווה על ידי עורך דין דירות כבר בשלב הראשוני ביותר. עורך דין שנותן לך ליווי מקיף ברכישה ומכירת נכס , ראשית יבחן עורך הדין את רישום הנכס בטאבו, לוודא כי לא נרשמו הערות אזהרה ושאין עיקולים או שעבודים. עורך הדין יערוך בדיקת רקע משפטית מקיפה הן לנכס והן לבעליו ויוודא מעבר לכל ספק שאנו נכנסים לעסקה מתוך מודעות מלאה לכל הנתונים המורכבויות וההשלכות שהיא טומנת בחובה.  

לאחר מכן, יוכל עורך הדין שלך לסייע לך להבין את התנאים, לזהות סיכונים פוטנציאליים ולוודא שהאינטרסים שלך נשמרים לאורך כל תהליך המשא ומתן.  



עריכת חוזה בליווי עורך דין למכירת דירה

יתרון משמעותי נוסף בקבלת ליווי מקיף ברכישה ומכירת נכס הוא שכל תהליך עריכת החוזה ייעשה על ידי עורך דין חוזים מיומן ומנוסה. עורך הדין שלך יוודא כי החוזה מנוסח על פי כל דרישות החוק ומכסה את כל התרחישים האפשריים כדי להבטיח הגנה מלאה.

 

גם עבור רוכשי הדירה, ליווי בידי עורך דין דירות הוא קריטי. עורך הדין יוכל לסקור את החוזה ולוודא כי הוא מפרט במדויק מהן הערובות שעומדות לרשותך במקרה של איחורים במסירה, ליקויי בניה או כל אירוע בלתי צפוי אחר. בנוסף, כשניצב לצידך עורך דין הפרת חוזה מצד הקבלן או המוכר, אתה תקבל מענה מידי ותבטיח שזכויותיך יישמרו. 



עורך דין למכירת דירה או קנייתה מלווה אותך עד הסגירה וסוקר עבורך אפשרויות מימון

 

אירועים רבים עשויים להתחולל עד קבלת המפתח. בין אם חלו עיכובים בביצוע כל העבודות שסוכמו בחוזה להכנת הדירה לאכלוס, אם ישנם ליקויי בניה, או אם התגלעה כל אי הבנה אחרת, עורך הדין שלך מלווה את כל תהליך מימוש החוזה ונשאר איתך עד העברת הבעלות והשלמת העסקה, הכוללת את רישום הנכס בטאבו על שמך. לא פעם, מחלוקות עשויות להתגלע גם לאחר השלמת העסקה. הייצוג המשפטי הנכון יאפשר לך לנהל את הסכסוך באופן יעיל ומהיר. צוות עורכי הדין פרנקל אמסלם עומד לצידך בשלב זה ומעמיד לרשותך את מקצועיותו ומומחיותו וכל הכלים המשפטיים שעומדים לרשותו כדי לסייע לך להסדיר את הסכסוך מחוץ לכותלי בית המשפט ולחסוך לך כסף ועוגמת נפש.  אולם יחד עם זאת, וככל שהדבר יידרש, נייצג אותך נאמנה בכל ערכאה ונעניק לך מענה משפטי ללא פשרות עד למיצוי כל הזכויות שלך בהליך. 



צעד קריטי בניהול הסיכונים שלך


חשוב שנזכור, דיני מקרקעין הם מהמורכבים ביותר בספר החוקים הישראלי. מדובר בעסקאות רגישות עם פוטנציאל גבוה לסיבוכים. ליווי נכון של עורך דין המתמחה בנדל"ן יאפשר לך לזהות סיכונים פוטנציאליים ולהתוות אסטרטגיה יעילה שתאפשר לצמצם אותם. מבדיקת הרקע לבעל הנכס, דרך ניסוח החוזה והמשא ומתן ועד להשלמת העסקה, הייעוץ הנכון בזמן הנכון עשוי לחסוך לך הון ולמנוע תסכולים. השקט הנפשי שלך הוא נכס יקר ערך. ייעוץ שוטף לאורך העסקה יאפשר לך להבטיח כי הכול מתנהל בהתאם לכלל תקנות הרגולציה והחקיקה החלה ולצמצם את הסבירות לסכסוכים וסיבוכים משפטיים. מגיע לך למצות את המיטב מהנכס שלך. אנחנו כאן כדי להבטיח שאכן כך יהיה, עם ליווי אמין שמעניק לך ראש שקט שמגיע עם הביטחון שהנכס שלך מנוהל בידיים הנאמנות ביותר.


בין אם נקלעת למצב שבו אתה נדרש לפנות את הדירה ובין אם מצב שבו הדיירים להם השכרת נכס מתנערים מאחריות ומפסיקים לשלם שכירות וכדו'. עורך דין פינוי דירה מטעמנו ישמח לעמוד לשירותך 

שכר טרחת עורך דין במכירת דירה

שכר הטרחה של עורך דין הינו לרוב נע בין 0.75 ל2 אחוז משווי העסקה הכולל. נהוג להסדיר את התשלום במעמד החתימה אם כי גם גובהה התשלום וגם מועדו נקבעים סופית במשא ומתן בין הצדדים ויש להפקיד כי תוצאותיו נחתמים בכתב.

 

המענה המשפטי המלא לנכסי המקרקעין שלך


משרד עורכי הדין פרנקל אמסלם הוא אוטוריטה מובילה בדיני המקרקעין. כדי להבטיח שתמיד יעמדו לרשותך הפתרונות היעילים ביותר בעולם הנדל"ן הדינמי והתוסס, אנו דואגים להתעדכן בחקיקות, ההלכות והתקדימים העדכניים ביותר וליישם אותם במהירות באסטרטגיה המשפטית שלך. יחד, נפעל בכל הכלים הזמינים במסגרת החוק כדי להבטיח שעסקת המכר הבאה שלך תניב לך את מרב התועלת.  



רוצה להתחיל לנווט באומץ וביטחון בעסקה הבאה?

 

אנו מזמינים אותך לתאם עמנו שיחת ייעוץ ולהתחיל לגבש את הצעדים הראשונים שלך. פשוט משאירים פרטים כאן למטה והצוות שלנו יחזור אליך כמה שיותר מהר עם כל הפרטים הנדרשים כדי להתחיל. 



Comments


bottom of page