top of page
Gold Foil Texture
תמונה מנור פרנקל
עורך דין דוד אמסלם

  הטופס נשלח בהצלחה!  

לייעוץ משפטי מיידי

תמונת הסופר/תפרנקל אמסלם ושות'

עורך דין ירושה רמת גן – 4 שאלות לבחירה באיש המקצוע הנכון 

עודכן: 31 במרץ

בעולם דיני המשפחה, תחום הירושות הוא אחד מהמורכבים ביותר. ייעוץ משפטי בתחום זה יאפשר לך לנהל היטב נושא משמעותי ורגיש מאין כמותו זה, כדי להבטיח שנכסיך יחולקו בין יורשיך בהתאם לרצונך וצו מצפונך. בין אם נדרש לך עורך דין לניסוח הצוואה, או נדרש עו"ד לצורך הוצאת צו קיום צוואה, או לצורך ייצוגך במסגרת סכסוכי יורשים, מקצועיותו של עורך הדין תקבע במידה רבה את טווח האפשרויות שלך. כיצד נבטיח שנמצא את האדם הנכון? בבואך לבחור בעורך דין ירושה רמת גן, אלו ארבע שאלות חשובות שכדאי לשאול. 


יורש חותם על מסמך אצל עו"ד ירושה ברמת גן
יורש חותם על מסמך אצל עו"ד ירושה ברמת גן

1. מה הניסיון שלך בדיני ירושה?

חשוב לבחור עורך דין בעל ניסיון נרחב ומומחיות בדיני ירושה. זה הזמן לשאול על הרקע שלו בתחום, מהי ההכשרה המשפטית שקיבל וכמה תיקי ירושה טופלו על ידו בהצלחה. חשוב לא פחות לוודא כי יש לו ניסיון בתיקי ירושה בעלי נסיבות דומות לשלך וכי הוא בקיא בהלכות והתקדימים העדכניים. עורך דין מומחה בתחום יוכל לתת כיוון כללי לאסטרטגיה הנדרשת, כבר ברמת השיחה הראשונית, בהתאם לצרכים שלך. 


2. האם תהיה לי גישה ישירה אליך?

תקשורת יעילה היא המפתח לשותפות מוצלחת עם עורך הדין שלך. חשוב לוודא שניתן יהיה לתקשר עם עורך הדין ישירות. כמו כן, מומלץ לבחון באילו אופנים תעודכן לגבי התקדמות בתיק, וכן קיום גישה נוחה לשאלות ובירורים. תקשורת ברורה ועקבית תבטיח שניתן תמיד יהיה להתעדכן בהתפתחויות חשובות.


3. מהי הגישה שלך ליישוב סכסוכי יורשים?

סכסוכי יורשים פוערים לא פעם תהום עמוקה בין בני משפחה. מעבר למורכבות המשפטית שלהם, הם עשויים להיות סוחטים רגשית. תיקים אלו לא פעם מתנהלים זמן רב בבית המשפט וגובים הון עתק. לכן, חשוב לברר מול עורך הדין באילו כלים בכוונתו לנהל סכסוכים שעשויים להתעורר בתהליך ניהול הירושה. עורך דין מיומן בתחום יוכל להציע אסטרטגיות ליישוב סכסוכים בצורה ידידותית ויעילה, תוך מזעור הצורך בהתדיינות משפטית יקרה.


4. מהי הבקיאות שלך במגמות האחרונות בדיני הירושה?

תחום הירושה הוא דינמי ומורכב. פסיקות חדשניות מעצבות את דיני הירושה ללא הרף ופותחות אפשרויות חדשות באסטרטגיה המשפטית של העוסקים בתחום. חשוב לוודא כי עורך הדין שלך מעודכן בשינויים האחרונים ולומד את התחום באופן מתמיד. מומלץ לחקור האם עורך הדין משתתף דרך קבע בסמינרים משפטיים בתחום ובתוכניות הכשרה מטעם לשכת עורכי הדין. עורך דין שנשאר מעודכן תמיד יוכל להבטיח שהאסטרטגיה המשפטית שלך עונה על המגמות העדכניות ביותר בבתי המשפט.


עורך דין ירושה רמת גן

משרד עורכי הדין פרנקל אמסלם ושות' מביא עמו שנים של מומחיות בדיני משפחה והתמחות מעמיקה בתחום הירושה. צוות עורכי הדין המסור שלנו בעל ניסיון רב בטיפול בתיקי ירושה ומביא עמו גישה ייחודית המגובה בידע מקצועי נרחב ועדכני. לכל אורך הדרך, משלב הכנת יפויי כח מתמשך בחיי הנפטר, והמשך של ליווי משפטי בכל שלב שלאחר הפטירה, אנו פועלים בכל הכלים שלרשותנו כדי להבטיח שרצונך יקוים במדויק ובהתאם לאמונותיך.


ความคิดเห็น


bottom of page