top of page
Gold Foil Texture
תמונה מנור פרנקל
עורך דין דוד אמסלם

  הטופס נשלח בהצלחה!  

לייעוץ משפטי מיידי

תמונת הסופר/תעו"ד מנור פרנקל

עורך דין ביטול עיקולים

עודכן: 1 במאי

כך תקפיאו עיקול ותבטלו אותו במהירות • טיפים מעורך דין הסרת עיקולים


ארנק ריק
ארנק ריק

זה לא נעים לראות חשבון סגור... למרבה המזל ניתן לבטל עיקולים ולהסיר הגבלות מחשבון הבנק באמצעות התנהלות בירוקרטית נכונה. בין אם הגורם המעקל הינו פרטי או ממשלתי הסרת העיקול יכולה להתבצע באופן מהיר ביותר אם תתנהלו נכון.


שלב ראשון ומיידי: הקפאת הליך עיקול.


אנו במשרד עורכי הדין פרנקל אמסלם ושות' פועלים בכל הכלים העומדים לרשותנו כדי לשמש לך ככתובת משפטית אמינה ומקצועית בהליכי הוצאה לפועל.


בתקופה מערערת זו של חייך, בה הקרקע נשמטת תחת הרגליים, אנו מספקים לך את הבסיס היציב הנדרש אל מול כל ההגבלות. אם תיק החייבים שלך ניצב בפני עיקול, חשוב לפעול בהקדם האפשרי לפני שהמצב יתדרדר. 


הניסיון רב השנים שלנו בתהליכי ביטול עיקולים, מאפשר לנו לפעול בזריזות ויעילות להקפאת הליכים ולסייע לך  במהירות להסדיר את חובך, לפי יכלתך כיום, כדי לסיים את הסאגה ביעילות. אנו מעניקים ללקוחותינו, לאורך כל הדרך ייעוץ משפטי וייצוג מהשורה הראשונה, יעוץ איכותי המגובה בעשרות שנים של היכרות עם מערכת ההוצאה לפועל בישראל ומדיניותה. בין זו הרשמית ובין זו הלא רשמית. 

מתי נדרש ביטול עיקולים?

ברוב המקרים, צווי עיקול אינם מונפקים יש מאין. הטלת הגבלות ועיקולים הם צעד קיצוני בניהול תיק החייבים שלך. לכן, הדרך הטובה ביותר לבטל עיקול תהיה להימנע ממנו מלכתחילה. אולם מן הרגע בו נודע לך כי החוב שלך מנוהל בהוצאה לפועל, חשוב לפנות במהירות לסיוע משפטי מתאים. כאשר נעשית פנייה בשלב זה לעורך דין עיקולים ישנם לא מעט צעדים שניתן לנקוט בהם. 

כיצד מתנהל תהליך ביטול עיקולים?

בשלב הראשוני ביותר, נגיש בקשה להקפאת הליכים, במקביל, נלמד את המקרה שלך לעומק. לאחר הערכה מדויקת של מצבך הכלכלי ונסיבות יצירת החוב שלך, נפנה אל הנושים על מנת להגיע עמם להסדר, השלב הבא יהיה ייצוג שלך מול רשם ההוצאה לפועל או בית המשפט על מנת לנסות להגיע להסדר. 


ככל שמצבך אינו מאפשר לך להחזיר את חובך במסגרת התנאים להסדר נושים, נפעל להגשת בקשה לחדלות פירעון, שמשמעותו בגדול, שאתה פותח דף כלכלי חדש אך הוא צופן בחובו גם השלכות נוספות אותן תוכלו לקרוא במאמר שהכנו בנושא יתרונות והשלכות הליך חדלות פירעון. יהיה אפיק הפעולה שלנו אשר יהיה, החשוב ביותר הוא שנתחיל לבצע צעדים על מנת להגיע להבנות אל מול הנושים. התעלמות מהמצב, רק תגרור עיקולים והגבלות נוספים. מן הרגע בו התהליך מוסדר, ניתן יהיה להגיש בקשה להקפאת הליכים בסיוע עורך דין ביטול עיקולים. 


במקרים בהם כבר נעשו צעדים להסדרת החוב, יש מקום להגיש בקשה לביטול עיקולים מהיר ולהבטיח כי מעתה ואילך, ניתן יהיה לנהל את תיק החייבים על מי מנוחות, ללא קל חשש מהבאות.

אילו נכסים עשויה לעקל לשכת ההוצאה לפועל?

לשכת ההוצאה לפועל מחזיקה בסמכויות נרחבות בכל הקשור להליכי אכיפה וגבייה. בתוך כך, היא רשאית לעקל שלל נכסים מחייבים אשר אינם פועלים באופן יזום על מנת להסדיר את חובם. ככל שהדבר יידרש, רשאית הלשכה גם לממש נכסים אלו על מנת לפצות את הנושים. אלו כמה מהנכסים שרשאים הלשכה לעקל.


  • נכסי מקרקעין - לרבות בתי מגורים, מבנים מסחריים, קרקעות וכל נכס מקרקעין אחר. נכסים אלה עשויים להימכר באמצעות מכירות פומביות או מכירות פרטיות כדי לכסות את החוב.

  • כלי רכב - לרבות מכוניות, אופנועים, משאיות וכלי שיט.

  • חשבונות בנק – עסקיים ופרטיים כאחד, לרבות חשבונות חיסכון. 

  • ניירות ערך והשקעות – הלשכה עשויה לעקל מניות, אגרות חוב, קרנות נאמנות ונכסי השקעה אחרים שבבעלות החייב. 

  • חפצי ערך – מתכשיטים ופריטי אספנות ועד לרהיטים.

  • נכסים עסקיים – לרבות מלאי, מיכון וחשבונות חייבים.


ככל שעוקל אחד מהנכסים הללו, יש לפנות במהירות לסיוע משפטי ולפתוח בהליך בקשה להסרת עיקול והקפאת הליכים.

ביטול עיקולים בליווי צמוד

מומחים משפטיים בדיני ההוצאה לפועל בהובלת עורך דין הסרת עיקולים מהמשרד יעריכו באופן קפדני את מצבך הייחודי, ואת הנסיבות הפיננסיות שלך. הערכה זו תשמש אותנו על מנת לגבש אסטרטגיה יעילה כדי, לרתום את מערכת ההוצאה לפועל דווקא לטובתך. אנחנו יודעים לעשות זאת. כך נוכל לפתוח במשא ומתן מתוך עמדת כח עם הנושים על מנת להגיע להסדר שייתר צורך בשימוש בעיקולים והגבלות. יחד אתך, נפעל על מנת למצוא פתרון שיספק את הנושים, אך ישמור על הרווחה שלך. 

לאורך כל תהליך ביטול העיקול, אנו מספקים הכוונה ותמיכה מותאמת אישית, בשקיפות. עורכי הדין שלנו ינגישו לך את ההליך, יפרשו בפניך את כל האפשרויות ויסייעו לך לשקול את כלל הסיכונים וההזדמנויות בכל אחד מאפיקי הפעולה האפשריים כדי לסייע לך לקבל החלטה מושכלת. 

אנו מבינים את המחיר הרגשי הכבד שעיקולים עשויים לגבות. אנו מאמינים כי ידע, ודאות, ומעל לכל ליווי משפטי מקצועי שיודע להילחם על הזכויות של הלקוח, זהו כלי עוצמתי שעומד לרשותך.


אנו כאן כדי לספק לך את מרב התמיכה וזמינים עבורך לכל שאלה שעשויה לעלות לך. אם נפתח נגדך תיק חייבים, הכי חשוב לזכור – אינך לבד.


אנו מזמינים אותך להשאיר פרטים כאן עוד היום וצוות משרדנו יחזור אליך בהקדם כדי לתאם שיחת ייעוץ. 



Comments


bottom of page