top of page
Gold Foil Texture
תמונה מנור פרנקל
עורך דין דוד אמסלם

  הטופס נשלח בהצלחה!  

לייעוץ משפטי מיידי

תמונת הסופר/תעו"ד מנור פרנקל

עורך דין הוצאה לפועל

יש צורך להפעיל את לשכת הוצאה לפועל? כך תעשו זאת נכון.


לוגו אגף האכיפה והגבייה
לוגו אגף האכיפה והגבייה

אנחנו מקווים לא להגיע לשם אך כאשר לקוח מחליט שלא לשלם או מתכחש לחובו הוצאה לפועל היא פתרון אפקטיבי במיוחד • הפעלת הוצל"פ באופן נכון תוך דרדור אמצעים משפטיים באופן חכם יקל עליכם בגביית הכסף המגיע לכם.


משרד עורכי הדין פרנקל אמסלם ושות' רוצה להיות שותף נאמן שלך כאשר אתה צריך להפעיל את לשכת ההוצאה לפועל לטובתך. קרוב לעשרים שנים של ניסיון בייצוג וניהול בחריצות תיקי גבייה במערכת ההוצאה לפועל, הן בייצוג נושים והן בייצוג חייבים. כל אלו נותנים לנו את המומחיות והיכולת להעניק לך ייצוג מקיף ויעיל בכל הקשור למערכת זו כדי למצות את מלוא זכויותיך. 

בחלוף השנים, ליווינו לקוחות גדולים כקטנים, חברות מוסדות ורשויות, כמו גם אנשים פרטיים, דאגנו ועודנו דואגים להם כיום להליכי גבייה יעילים ומהירים.  

בד בבד סייע משרדנו ללקוחות שגררו חובות במשך שנים, להסדיר את חובותיהם מול הגופים הפיננסים והרשויות, ובכך פתחו לקוחותינו דף חדש, לשמחתנו. 

אנו מעמידים לרשותך את הידע המקצועי שצברנו במשך השנים, היכרות מעמיקה עם מערכת הגביה בהוצאה לפועל ואופן פעולתה. אגף ההוצאה לפועל במשרדנו בהובלת עו"ד מנור פרנקל למוד ניסיון והצלחות בתחום זה ולמעשה אנו מעמידים לרשותך את יכולתנו להפעיל את המערכת הגדולה הזו, הזו בחוכמה וביעילות, לטובת האינטרסים שלך.


ליווי בהליכי גבייה ואכיפה

אנו במשרד מכנים זאת הטלת הוצאה לפועל שכן כאשר יש צורך, אנו מסייעים ללקוחותינו להטיל את מערכת ההוצאה לפועל "על ראש החייב", כביכול, ומותירים ביד החייב ברירה אחת. לשלם. אנו מנוסים בגביית שטרות, חובות פסוקים, אכיפת פסקי דין של בית משפט, הטלת עיקולים והגבלות על חייבים המשתמטים מתשלום. במקביל אנו מייצגים את לקוחותינו במשא ומתן שלהם מול חייבים. עורך דין הוצאה לפועל בעל מומחיות וניסיון, יכול לסייע גם לך למצות את המיטב מהאפשרויות שלך בכל הקשור לתחום הגביה.ממצים את כל זכויותיך מול לשכת הוצל"פ ובית המשפט

אם נקלעת למצב בו אינך מסוגל לשלם את חובך, חשוב שתדע כי כיום יותר מתמיד, מעמידות לרשותך רשויות האכיפה והגבייה אפשרויות רבות להסדיר את חובך. הרפורמה בהליכי חדלות הפירעון ושיקום כלכלי, שבאה לידי ביטוי בחוק (הנושא את שם זה) יחד עם הפסיקה העדכנית, שינו לטובה את מצבם של חייבים רבים. הם יכולים לסלול דרך חדשה לעבר התחלה יציבה מבחינה פיננסית ולהסדיר באופן הוגן את חובם לפי יכלתם.  כמובן שבמידה והוטל עליך עיקול שאינו הוגן או שהוטל באופן שאינו תואם לחלוטין את הפרוצדורה החוקית אנו יכולים לעזור לך להסיר עיקול.

אנו כאן כדי להעניק לך תמיכה מקצועית ורגשית, להלחם על זכויותיך ולאפשר לך למצותם. לאור מקצועיות ומומחיות, תוצאת ניסיון בן עשרות שנים, תוכל להשיג את התוצאה הטובה ביותר האפשרית במצבך. לכן, בין אם נדרש לך הליך של חדלות פרעון / פשיטת רגל, פירוק, הסדר חובות, או ביטול הוצאה לפועל למשל אם התיק נפתח שלא בצדק לדעתך, אנו נילחם בשבילך ונלווה אותך יד ביד.


ייעוץ משפטי בהתאמה אישית

כל חוב נוצר בתוך נסיבות חיים מורכבות, כל מקרה כזה הוא ייחודי מסוגו. כדי להבטיח שנוכל לתת לך את המענה המדויק ביותר, נבדוק עבורך אם הנושים שלך אכן עומדים בתנאי הוצאה לפועל לרבות עצם זכותם לפעול כנגדך באופן בו הם פועלים.במצבים כאלו אנו לומדים את הנסיבות שלך לעומק ומעניקים לך מעטפת שירותים משפטיים מתוך חשיבה רוחבית. לכן בין אם נדרשת הכרזה על חדלות פירעון, או שנדרש סיוע במשא ומתן בהסדר נושים, נפרוש בפניך את כל האפשרויות, ונעניק לך ייעוץ מותאם במדויק ליכולות ולצרכים שלך.


כדי לעשות את הצעדים הראשונים שלך בזריזות וביעילות, בכל הקשור לנבכי מערכת הרשות להוצאה לפועל אנו מזמינים אותך לפנות אלינו כאן עוד היום.





Comments


bottom of page